Suntion työsuhteinen tehtävä avoinna

Nakkilan seurakunnassa on haettavana suntion työsuhteinen tehtävä.

Toivomme hakijalta suntion ammattitutkintoa, muuta soveltuvaa ammatillista koulutusta tai käytännön kokemusta vastaavissa tehtävissä.

Suntio huolehtii hautausmaan ja kiinteistöjen kunnossapidosta, huollosta ja siisteydestä. Hän vastaa toimitusten ja jumalanpalvelusten käytännön järjestelyistä.

Tehtävän hyvä hoitaminen edellyttää kykyä organisoida ja suunnitella omaa työtään. Arvostamme hyviä asiakaspalvelu- ja yhteistyötaitoja sekä ICT-taitoja.

Suntion tehtävän vaativuusryhmä on 402. Peruspalkan lisäksi maksetaan kokemuslisää työkokemuksen perusteella.

Työ alkaa 1.11.2022 tai sopimuksen mukaan. Tehtävässä noudatetaan 6 kk koeaikaa.

Hakuaika päättyy 26.9.2022 klo 16.00.

Hakemukset osoitetaan Nakkilan seurakunnan kirkkoneuvostolle. Osoite: PL 17, 29251 Nakkila tai sähköposti kirsi.rantala@evl.fi.

Lisätietoja antaa talouspäällikkö Kirsi Rantala puh. 044 486 6530 tai kirsi.rantala@evl.fi

Mon Sep 12 08:26:28 EEST 2022