Nakkilan seurakuntatiedot 12.7.-19.7.

Kirkkoherranvirasto palvelee normaalisti 1.7. alkaen aukioloaikoina ma klo 9-17 ja ti-to klo 9-12.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Raamatunkäännöstyöhön kuuden kieliryhmän parissa Afrikassa ja Aasiassa Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ry:n kautta.

klo 18 Yhdessä Sanan äärellä Kauppatie 2 salissa. Illan vetäjä jakaa jotakin sanasta ja johdattelee keskusteluun kahvikupin äärellä. Mukana Satu Salo.

klo 13.30 Hartaushetki kirkossa. Mukana Markku Järviö ja Anna Tasala.

klo 18 Kesäillan hartaus Risteyksessä, Kauppatie 2. Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 10 Sanajumalanpalvelus ”Hiitolan kirkolla” osoite Suomalaisentie 71. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Hiippakunnallinen kolehti kasvatustyön tukemiseen.

klo 15 Pihaseurat Maria Piiroisen luona, Mattilantie 45. Puhumassa Kari Teikari. Seurakunnasta Satu Salo. Kahvitarjoilu.

Aapeli Antti Antero Poikkimäki

Anja Josefiina Valtonen 91 v.

Etel Elisabet Simander 91 v.

Jukka Antero Rantala 64 v.

Avioliittoon vihitty:

Roope Tapani Santanen ja Minna Helena Vähä-Krekula, mol. Nakkilan seurakunnasta

Jaakko Matti Johannes Hyötilä ja Heidi Maria Kaarina Laurila, mol. Nakkilan seurakunnasta

2020-07-07 07:59:00.0