Tervetuloa jumalanpalvelukseen kirkkoon

Olet lämpimästi tervetullut osallistumaan jumalanpalveluksiin jälleen 1.6. alkaen. Seuraavia ohjeita noudattamalla turvaamme omaa ja lähimmäisen terveyttä:

• Suntio on pääsisäänkäynnin eteisessä ja ohjaa kirkkoon tulijat pääkäytävää ja kahta sivukäytävää pitkin merkityille paikoille. Puolisot ja perhekunnat voivat istua samalla, merkityllä kohdalla.
  • Käsidesiä on saatavilla pääsisäänkäynnin eteisen pöydillä sekä sakastin oven läheisyydessä kirkossa.
  • Kirkon virsikirjat eivät ole käytössä, joten otathan oman virsikirjan mukaasi tai voit käyttää omasta kännykästäsi www.virsikirja.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä -sivustoa.
  • Jumalanpalveluksesta poistutaan pääkäytävää pitkin takaosan pääovien kautta ja sivukäytäviä pitkin etuosasta, sakastin ovesta.
  • Kolehti kerätään jumalanpalveluksesta poistuttaessa koreihin. Pääoven eteisessä on kaksi koria ja sakastin oven läheisyydessä yksi kori.
  • Kirjoitathan mahdolliset esirukouspyyntösi valmiiksi kotona. Kirkon esirukouslaatikon yhteydessä ei ole kynää tai paperia.
  • Tulethan kirkkoon vain terveenä.

2020-06-01 00:30:00.0