Nakkilan seurakuntatiedot 16.-26.1.2020

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Pieni pala kangasta.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Kauppatie 2 salissa. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Flodström, kolehti: Kristittyjen yhteyden edistämiseen Suomen Ekumeenisen Neuvoston kautta.

klo 15 Vauvamusakki Kauppatie 2 salissa. Vuoden 2019 aikana kastetuille vauvoille perheineen. Musiikillista leikittelyä ja tarjoilu. Jaetaan kirkon kastepuun lehdet kotiin vietäviksi. Mukana Satu Salo ja Tuula Vähä-Vahe.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Kauppatie 2 salissa. Rakkauden voima. Meidät on luotu rakkauteen ja vapauteen. Opettaa pastori, raamattukouluttaja Ilkka Rytilahti. Mukana Satu Salo.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Musakki.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella. Käsityöpiiri kokoontuu tekemään käsitöitä lähetyksen hyväksi srk-kodin olohuoneella parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13-16.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Niina Koivisto ja Satu Salo.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Mukana Ilkka Liuskallio ja Jenni Tuomi.

klo 16 Sählyä Kirkonseudun koulun salissa keskiviikkoisin klo 16-17. Tiedustelut: niina.koivisto@evl.fi tai p. 044 4866 521/Niina.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 perhekerhotilassa. Musakki.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Markku Järviö ja Ilkka Liuskallio.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset Kauppatie 2 salissa.

klo 17 Tervetuloa Tuomaskuoroon! Kuoro harjoittelee klo 17 Risteyksen salissa (Kauppatie 2, 2. krs). Lähde rohkeasti mukaan laulaen tai soittaen!

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Maailman leprapäivä, lepraan sairastuneille ja heidän perheenjäsenilleen sekä lepratyöhön yhtenä erityislähetystyön muotona, Suomen Lepralähetys ry.

klo 15 Naisten kahvila srk-kodin salissa. Maailman naiset. Vieraana lähetti Liisa Saarenketo, joka tuo terveisiä Etelä-Sudanista ja Ugandasta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Vieraana pyörätuolipastori Reijo Ahteela. Musiikissa Ilkka Liuskallio.

Aino Kerttu Elviira Toroska.

2020-01-13 10:36:00.0