Nakkilan seurakuntatiedot 12.-22.12.2019

Adventtimyyjäisten tuotto lähetykselle oli 1041 euroa. Kiitokset niin vapaaehtoisille valmistelijoille ja myyjille kuin ostajillekin.

klo 10 Perhekerhon joulujuhla Kauppatie 2 salissa.

klo 12.30 Torstaikerhon ja diakoniakylätoimikuntien yhteinen joulujuhla srk-kodin salissa. Tarjolla puuroa ja soppaa. Tervetuloa mukaan! Mukana Lasse Vappula, Jenni Tuomi ja Ilkka Liuskallio.

klo 13 Joululauluhetki Attendo Keinulassa. Tervetuloa mukaan laulamaan! Mukana Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Evankelioimistyöhön Japanissa Suomen Evankelisluterilaisen Kansanlähetyksen kautta.

klo 18 Kauneimmat joululaulut kirkossa. Hohde-kuoro. Musiikissa avustaa Emilia Koskinen ja Sara Hautojärvi. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Seurakunnan joulujuhla. Joulukonsertti kirkossa, joulupuuro ja soppa sekä kahvit srk-kodilla. Joulukonsertissa esiintyvät kuorot Vox Humana ja Cantores Vesperi Porista. Tervetuloa seurakunnan yhteiseen joulujuhlaan!

klo 14 Joululauluhetki Keinustoolissa. Tervetuloa mukaan laulamaan! Mukana Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 19 Metsäkirkko Oson metsästysmajalla. Mukana Pasi Nieminen ja Satu Salo.

klo 9 Yhteiskoulun joulukirkko kirkossa. Mukana Kai Korpi, Pasi Nieminen, Satu Salo ja Lasse Vappula.

klo 14.30 Joululauluhetki Palvelukeskus Hyppingillä. Tervetuloa mukaan laulamaan! Mukana Jenni Tuomi ja Pasi Nieminen.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 19 Metsäkirkko Punapakassa lähellä louhoksia. Ilmainen linja-autokuljetus seuraavasti: lähtö klo 18 Ruskilan koulu, vanhaa tietä, Arontien kautta, vanhustentalo, linja-autopysäkki, torin pysäkiltä klo 18.15, käy Ällänkadulla, Leistilän, Hormiston kautta Pyssykankaantietä Kiimasuon metsätielle. Paluu tilaisuuden jälkeen. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Joulun kanssas jaan -konsertti kirkossa. Emilia Koskinen, laulu. Pasi Nieminen, säestys.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa, Kauneimmat joululaulut jumalanpalvelus. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Svetogorskin (Enso) kirkkohankkeeseen Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen kautta. Jumalanpalveluksen laulut lauletaan Kauneimmat joululaulut -vihosta.

klo 11.30 Hartaus vanhustentalon kerhohuoneessa, osoitteessa Kiertotie 8. Mukana Markku Järviö ja Ilkka Liuskallio.

Kaisla Viivi Inkeri Rajala.

2019-12-09 10:12:00.0