Nakkilan seurakuntatiedot 21.11.-1.12.2019

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Miten jaksan arjessa?

klo 18 Miestenpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Hohde-kuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Huittisten musiikkiopiston oppilaskonsertti srk-kodin salissa.

klo 14 Nakkilan joulunavauksessa seurakunta tarjoaa glögiä ja pipareita Risteyksessä (Kauppatie 2) klo 14-16 välisenä aikana. Tervetuloa!

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Terveydenhuoltoalan työntekijöille ja opiskelijoille suunnattujen tiedotus- ja seminaaritilaisuuksien järjestämiskustannuksiin eri puolilla Suomea, tilaisuuksien tarkoituksena on lisätä hoitohenkilöstön valmiuksia huomioida potilaan hengelliset tarpeet osana kokonaisvaltaista hoitoa, Suomen Sairaanhoitajain Kristillinen Seura ry.

klo 15 Naisten kahvila Kauppatie 2 salissa. Läpi harmaan kiven. Miten usko kantaa läpi vaikeiden aikojen. Puhumassa teologian tohtori Mari-Anna Stålnacke. Musiikissa Maria Piiroinen. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. ”Kirkkoa voi uudistaa!!!” Timo Kotiranta esittelee Timo Pöyhösen kirjan Yhteisöjen kirkko. Mukana Ilkka Liuskallio.

klo 9 Aamurukoushetki srk-kodin olohuoneella.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. EU-ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Teemailta Kauppatie 2 salissa. Millainen on taivas? Aiheesta alustaa Satu Salo. Kahvitarjoilu ja keskustelua.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Raamatun kertomuksia tähän päivään.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Kerhossa esiintyvät laulajat Martti Nissilä ja Tapani Hertell. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Kauneimmat joululaulut Hormistossa. Tilaisuuden jälkeen mahdollisuus kahvitteluun. Järj. Kylätoimikunta. Vapaaehtoinen kahviraha. Mukana Pasi Nieminen ja Lasse Vappula.

klo 12 Adventtimyyjäiset ja kirppis seurakunnan lähetystyön hyväksi Kauppatie 2 salissa. Tarjolla kahvia, leivonnaisia ja käsitöitä ja muuta myyjäistavaraa sekä arpoja. Varaa oma myyntipöytäsi (5€) Lasse Vappulalta: lasse.vappula@evl.fi tai p. 044 4866 512.

klo 16 Ovi auki jouluun Maria Piiroisen luona, Mattilantie 45. Jouluhartaus ja Taivas sylissäni -joulukonsertti sekä yhteislauluja ja torttukahvit. Mukana Satu Salo. Lämpimästi tervetuloa!

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, musiikkiryhmä: Hohde-kuoro, kolehti: Sovinnon ja rauhan työhön maailmalla Suomen Lähetysseuran kautta.

2019-11-18 10:34:00.0