Nakkilan seurakuntatiedot 5.-15.9.2019

klo 12.30 Torstaikerho vanhemmalle väelle srk-kodin salissa. Tervetuloa mukaan!

klo 18 Kirkkokuoron harjoitukset kappelissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Haavoittuvassa asemassa olevien lasten hyväksi tehtävään työhön Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho Kauppatie 2 päiväkerhotilassa. Syysstartti. Ilmoittautuminen ryhmiin. Tarjoilu. Oma muki mukaan.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella. Lähetyspiiri kokoontuu srk-kodin olohuoneessa raamatuntekstien, virsien ja lähetysteemojen äärelle keskustelemaan ja laulamaan parittomilla viikoilla joka toinen viikko tiistaisin klo 12.30-14.00.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhoilta Arantilankodossa. Mukana Lasse Vappula ja Jenni Tuomi. Tervetuloa kaikki mukaan!

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 11 Ystävätoiminnan vapaaehtoisten tapaaminen srk-kodin olohuoneella (kirkon vieressä, käynti yläpihalta). Avoin myös kaikille ystävätoiminnasta kiinnostuneille. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset kappelissa.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset kappelissa.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Omaishoitajien ja kaikkien läheistään hoitavien tapaaminen Nakkilan liikuntakeskuksessa. Kokoonnutaan aulaan. Tervetuloa kaikki mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-kodin salissa.

klo 18 Kirkkokuoron harjoitukset kappelissa.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset kappelissa.

klo 15 Tuomaskuoron harjoitukset kappelissa. Samassa paikassa, missä Tuomasmessu pidetään.

klo 17 Tuomasmessu kappelissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Marja Kotiranta ja Tuomaskuoro, kolehti: Kirkolliseen työhön suomalaisten parissa ulkomailla ja kansainväliseen diakoniaan Suomen satamissa Suomen Merimieskirkon kautta.

VARHAISNUORET

Ke 11.9. klo 16-17 Sählyä Kirkonseudun koululla. Tiedustelut Niinalta p. 044 4866 521.

To 5.9. klo 17 ISKO1 startti Kauppatie 2 nuorisotila Arkissa.

Asser Juho Kalevi Kaija.

Avioliittoon vihitty:

Petro Pauli Aleksi Koivisto ja Helena Kristiina Knihti, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

Ritva Sinikka Parkkali 81 v.

Raili Anneli Langén 73 v.

2019-09-02 09:58:00.0