Nakkilan seurakuntatiedot 22.8.-1.9.2019

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Tuomasmessujen ja muiden erityismessujen järjestämiseen Tuomasyhteisön kautta.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Ehtookellot -iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa, Kansallisten senioreitten kirkkopyhä. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kansan Raamattuseuran nuoriso- ja opiskelijatyölle valtakunnallisten tapahtumien toteuttamiseen, seurakuntien nuorisotyötä tukevaan ohjelma- ja materiaalituotantoon sekä nuorten aikuisten toimintaan. Messun jälkeen Kansalliset Seniorit järjestävät kirkkokahvit kirkkoväelle srk-kodilla.

Kastetut:

Kaapo Väinö Kristian Männistö.

Ahti Torsti Petteri Koivunen.

2019-08-19 10:33:00.0