Nakkilan seurakuntatiedot 8.-18.8.2019

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Ihmiskaupan vastaiseen työhön Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa, Kiertotie 8. Tervetuloa mukaan! Mukana Jenni Tuomi.

klo 10 Alakoulujen syysjumalanpalvelus kirkossa. Mukana Pasi Nieminen, Niina Koivisto, Satu Salo, Anna Tasala ja Lasse Vappula.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Orpotyöhön Keniaan Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen kautta.

klo 18 Toivelauluilta rakkaiden hengellisten laulujen ja virsien äärellä srk-kodin salissa. Kahvit lähetyksen hyväksi. Mukana Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

To 8.8. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

To 15.8. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

Avioliittoon vihitty:

Mikael Aleksi Afkir ja Marika Satu Elina Huomanen, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

Aimo Juhani Lehti 80 v.

Aaro Johannes Toroska 72 v. ortodoksiseurakunnasta.

2019-08-05 09:31:00.0