Nakkilan seurakuntatiedot 7-14.7.2019

klo 13 Kesäkirkko Kotiseutumuseolla. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Piia Nieminen, musiikissa mukana Pasi Nieminen, kolehti: Pohjois-Suomen tunturikappelien ja maamme tiekirkkotoiminnan tukemiseen, Kirkkohallitus. Laulukirjana ”Kansanlaulukirkon lauluja 1”. Kirkkokahvit jumalanpalveluksen jälkeen tarjoaa Nakkila-Seura.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerhotilassa. Ruokajako on tarkoitettu kaikille ruoka-apua tarvitseville.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodilla. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala, laulukirja: Kauneimmat hengelliset laulut.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Valtakunnallisen elintarvikejakelun koordinoinnin sekä seurakuntien ruokapankkitoiminnan turvaamiseksi ja tehostamiseksi Kirkkopalveluiden kautta.

To 4.7. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

Kuolleet

Tauno Johannes Kallio 95 v.

2019-07-01 15:32:00.0