Nakkilan seurakuntatiedot 27.6.-7.7.2019

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Naisten toimeentulon parantamiseen kehitysmaissa Kirkon Ulkomaanavun kautta.

klo 18 Kesäilta Raamatun äärellä srk-keskuksen luentosalissa. Tutkitaan Raamatun sanaa, kahvitellaan ja keskustellaan. Tervetuloa! Mukana Satu Salo.

klo 18 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodilla. Puhe: Satu Salo, musiikki: Pasi Nieminen, laulukirja: Viisikielinen.

klo 13 Kesäkirkko Kotiseutumuseolla. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Piia Nieminen, musiikissa mukana Pasi Nieminen, kolehti: Pohjois-Suomen tunturikappelien ja maamme tiekirkkotoiminnan tukemiseen, Kirkkohallitus. Laulukirjana ”Kansanlaulukirkon lauluja 1”. Kirkkokahvit jumalanpalveluksen jälkeen tarjoaa Nakkila-Seura.

To 27.6. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

To 4.7. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen kahviossa.

2019-06-24 09:24:00.0