Nakkilan seurakuntatiedot 13.-24.6.2018

klo 17.30 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala, laulukirja: Viisikielinen.

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi ja Niina Koivisto, kolehti: Kisumun kehitysvammaisten koulun tukemiseen oman seurakunnan nimikkokohteeseen SLEY:n kautta.

klo 10 Konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Niina Koivisto, kolehti: Seurakunnissa tehtävän nuoriso-, erityisnuoriso- ja rippikoulutyön tukemiseen ja kehittämiseen Nuori kirkko ry:n kautta.

klo 17.30 Rukouspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Puhe: Kai Korpi, musiikki: Pasi Nieminen, laulukirja: Nuoren seurakunnan veisukirja.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Taloudellisessa ahdingossa olevien köyhien ihmisten auttamiseen Suomessa Kirkon diakoniarahaston kautta.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Ihmiskaupan vastaiseen työhön Mekong-alueella Suomen Lähetysseuran kautta.

To 14.6. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

To 21.6. klo 18 Nuortenilta srk-keskuksen Vernerissä.

Irja Inkeri Onnela 81 v.

Erkki Sakari Hohkala 95 v.

Veikko Sulo Ilmari Vainio 71 v.

2018-06-11 07:00:00.0