Nakkilan seurakuntatiedot 2.-13.5.2018

Käsityöpiirin kevätkausi on päättynyt. Toiminta jatkuu syksyllä.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Äitienpäiväaskartelua.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa.

klo 18 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 13-n.15 Kevätrieha 1-5 luokkalaisille srk-keskuksen salissa. Teemana NAAMIAISET. Paras asu palkitaan. Kevätriehassa luvassa hartautta, toimintaa & tekemistä ja herkkupöytä. Ilmoittautumiset viimeistään ke 2.5. mennessä: kai.korpi@evl.fi tai 044 4866 516 (mielellään tekstiviestinä). Mukaan mahtuu 30 henkilöä.

klo 15.30 Tuomaskuoron + soittoporukan harjoitukset srk-keskuksen salissa ennen Tuomasmessua.

klo 17 Tuomasmessu srk-keskuksen salissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Tuomaskuoro ja soitinyhtye, kolehti: Kristillisen spiritualiteetin vaalimiseen muun muassa kouluttamalla retriittiohjaajia ja tukemalla hengellistä ohjausta yhteistyössä seurakuntien, hiippakuntien ja kirkollisten kouluttajien kanssa Hiljaisuuden Ystävät ry:n kautta. Tuomasmessun jälkeen kirkkokahvit.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa. Mukana Jenni Tuomi.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerhon retki Kirjurinluotoon.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Kehitysvammaisten kerhon kevätjuhla srk-keskuksen salissa. Mukana Jenni Tuomi.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 9.30 Lasten aamukirkko kirkossa. Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Lasten musiikkikasvatukseen, erityisesti virsikasvatuksen tukemiseen Nuori kirkko Ry:n kautta.

klo 15 Yhteislaulujen iltapäivä srk-keskuksen salissa. Tutustutaan laulaen ja tarinoiden virsikirjan lisävihkoon. Mukana Anna Tasala.

klo 18 Projektikuoro – Torilla tavataan, srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Ulkomailla vaikeuksiin joutuneiden maanmiestemme auttamiseksi Suomen Merimieskirkko ry:n kautta.

Juha-Pekka Kuntsi 66 v.

Ville Jarmo Juhani Ruohonen 40 v.

Eino Ilmari Ylänen 92 v.

2018-05-02 08:26:00.0