Nakkilan seurakuntatiedot 21.3.-1.4.2018

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Pääsiäisaskartelua.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan. Arpajaiset Yhteisvastuun hyväksi. Halutessasi voit tuoda palkinnon mukanasi.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 15 Mukulamessu – sanajumalanpalvelus srk-keskuksen salissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Terttu Mikola, musiikkiryhmä: Lauluryhmä avustaa musiikissa, Päiväkerholaiset laulavat, kolehti: Sovinnon ja rauhan työhön maailmalla Suomen Lähetysseuran kautta.

klo 13 Päiväpiirin ehtoollishartaus vanhustentalon kerhohuoneessa. Mukana Liisa Pohjonen, Lasse Vappula ja Pasi Nieminen.

klo 18 Hiljaisen viikon iltatilaisuus srk-keskuksen salissa. Saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Liisa Pohjonen. Tilaisuuden päätteeksi 1. rippileiriläisten järjestämät kirkkokahvit.

klo 12.30 Lähetyspiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 18 Hiljaisen viikon iltatilaisuus srk-keskuksen salissa. Saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Liisa Pohjonen. Tilaisuuden päätteeksi 1. rippileiriläisten järjestämät kirkkokahvit.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala.

klo 18 Hiljaisen viikon iltamusiikki srk-keskuksen salissa. Yhteislauluilta hiljaisen viikon aihepiirissä virsikirjan lisävihkosta. Tilaisuuden päätteeksi iltatee ja – kahvit. Mukana Anna Tasala ja Markku Järviö.

klo 12.10 Yhteiskoulun ja lukion pääsiäiskirkko kirkossa. Mukana Lasse Vappula, Satu Salo, Anna Tasala, Kai Korpi ja Liisa Pohjonen.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset kirkossa.

klo 17 Kirkkokuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18 Kiirastorstain iltamessu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi, Liisa Pohjonen ja Satu Salo, musiikkiryhmä: kirkkokuoro ja päiväkuoro, kolehti: Yhteisvastuukeräykseen 2018 oman seurakunnan kautta.

klo 10 Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: kirkkokuoro, kolehti: Seurakuntaa synnyttävään ja vahvistavaan työhön islamilaisilla alueilla Etu-Aasiassa ja Kaukasiassa Lähetysyhdistys Kylväjä ry:n kautta.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: päiväkuoro, kolehti: Koulutuksen mahdollistamiseen ja tukemiseen kehitysmaissa Kirkon Ulkomaanavun säätiön kautta.

Markku Tuomo Patjas 71 v.

2018-03-15 11:14:00.0