Nakkilan seurakuntatiedot 18.-28.1.2018

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Kevätkauden startti.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Messu kirkossa, 70-vuotiaiden kutsumessu. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Markku Järviö, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Liisa Pohjonen, kolehti: Oman seurakunnan diakoniatyö: omaishoitajatoimintaan.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa, "Sovintoon elämän kanssa". Puhumassa sosiaalipsykologi, psykoterapeutti Saara Kinnunen. Musiikissa KevytOlo Sastamalasta. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa, ”Näky antaa suunnan ja päämäärän”. Puhumassa rikospoliisi Kalle Mäenpää Porista. Illan juontaa Timo Kotiranta.

klo 14 EU-ruokajako srk-kodin päiväkerho-tilassa.

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. Kun seurakunta rukoilee, Satu Salo. Kahvitarjoilu.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Talvimusakki.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Talvimusakki.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Diakoniatyö tarjoaa keittolounaan Torstaikerhon yhteydessä.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 17 Kids action night 1-5 luokkalaisille Kirkonseudun koululla. Ohjelmaa ja toimintapisteitä. Esiintymässä Pieni, suuri seikkailu. Nyyttäripöytään saa tuoda jotakin tarjottavaa. Huoltajat ovat myös tervetulleita, heille on oma kahvipiste.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kristittyjen ykseyden edistämiseen Suomen Ekumeenisen neuvoston kautta.

Aune Kaarina Eerola 92 v.

Rauha Aleksandra Hauta 94 v.

Mon Jan 15 11:35:41 EET 2018