Nakkilan seurakuntatiedot 14.-24.12.2017

Adventin myyjäisten tuotto nimikkoläheteille yhteensä 853,75€, kiitokset kaikille valmistelijoille ja myyjille!

klo 12.30 Vanhemman väen joulujuhla srk-keskuksen salissa.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Alakoulujen kauneimmat joululaulut kirkossa. Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 19 Metsäkirkko Osontien metsästysmajalla. Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Luterilaisten kirkkojen viestinnän kehittäminen Aasiassa ja Afrikassa Luterilaisen Maailmanliiton kanssa, Medialähetys Sanansaattajat ry.

klo 18 Kauneimmat joululaulut kirkossa. Mukana Lasse Vappula ja Anna Tasala.

klo 18 Taas kaikki kauniit muistot – konsertti kirkossa, seurakunnan joulujuhlakonsertti. Pasi Nieminen laulu ja Kristian Saarinen urut. Vapaa pääsy, seurakunta tarjoaa konsertin.

klo 19 Seurakunnan joulujuhlapuuro ja kahvit srk-kodin salissa.

klo 19 Metsäkirkko Kiimasuon metsätiellä Punapakassa lähellä louhoksia. Ilmainen linja-autokuljetus seuraavasti: lähtö klo 18 Ruskilan koulu, vanhaa tietä, Arontien kautta, vanhustentalo, linja-autopysäkki, torin pysäkiltä klo 18.15, käy Ällänkadulla, Leistilän, Hormiston kautta Pyssykankaantietä Kiimasuon metsätielle. Paluu tilaisuuden jälkeen. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 9 Yhteiskoulun joulukirkko kirkossa. Mukana Anna Tasala, Satu Salo, Lasse Vappula ja Liisa Pohjonen.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset kirkossa.

klo 11.30 Jouluaaton hartaus Hyppingillä. Mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 14 Jouluaaton perhehartaus kirkossa. Mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 16 Jouluaaton sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, musiikkiryhmä: Kirkkokuoro.

To 14.12. klo 18 Nuortenilta Vernerissä.

Oona Ava Eeva-Maria Halme.

Avioliittoon vihitty:

Juha Petteri Männistö ja Anu Helena Bordi, molemmat Nakkilan seurakunnasta.

2017-12-11 11:50:03.0