Nakkilan seurakuntatiedot 14.-24.9.2017

klo 10 Perhekerho, retki Tervasmäen laavulle.

klo 18.30 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa. Tule rohkeasti mukaan laulamaan!

klo 14 Raamattuiltapäivä srk-keskuksen salissa. ”Laulujen unohdettu sanoma”. Kahvitarjoilu. ”Suurin niistä on rakkaus”. Opettaa pastori, teologian tohtori Juho Sankamo SRO:lta. Seurakunnasta mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen.

klo 17 Tuomasmessu srk-keskuksen salissa. Liturgi: Heli Mäkelä, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kirkolliseen työhön suomalaisten parissa ulkomailla ja kansainväliseen diakoniaan Suomen satamissa Suomen Merimieskirkon kautta.

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. ”Uskon ensirakkaus”, illan aiheesta opettaa Satu Salo. Kahvitarjoilu.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Muusikon näkökulma isyyteen, Ville Pistool.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 18 Kunnan ja seurakunnan yhteistyössä järjestämä, kaikille avoin yleisöluento aiheesta muisti Lyydia Puttonen – salissa. Tilaisuudessa luennoi Keski-Satakunnan kuntayhtymästä Terhi Holmström ja Muistiluotsista Minna Reunanen kertoo Muistiluotsin toiminnasta.

klo 15 Hartaushetki Harjavallan terveyskeskussairaalassa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Anna Tasala.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 13 Syyskirppis ja myyjäiset srk-kodin salissa. Nyt on aika tyhjentää nurkat ylimääräisestä tavarasta tai lähteä etsimään juuri sitä kaivattua vaatetta/lasiesinettä tmv. Tilaa on myös syksyisille herkuille ja käsitöille. Syyskirppis ja myyjäiset ovat paikka myyjille ja ostajille. Voit varata itsellesi myyntipaikan (5€/pöytä) srk-kodin alapihalta (myyntiä omasta peräkärrystä) tai srk-kodin salista (pöytäpaikka). Myyntipaikkoja voi tiedustella ja varata: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513. Paikkamaksujen, kahvion ja seurakunnan myyntipisteen tuotto käytetään lähetystyöhön. Kahvio on avoinna. Myös ohraryynivelliä myytävänä. Tervetuloa myymään ja/tai ostamaan!

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Oppilaitos- ja nuorisotyöhön eri järjestöille, Kirkkohallitus.

klo 15 Naisten kahvila srk-keskuksen salissa. Mukana Satu Salo.

klo 18 Miesten ilta srk-kodin salissa. Matka menneeseen, Lasse Vappula.

To 14.9. klo 18 Nuortenilta Vernerissä.

Pe 15.9. klo 17 ISKO1 Vernerissä.

Pe 15.9. klo 18 Nuorten iltakahvila Vernerissä.

To 21.9. klo 18 Nuortenilta Vernerissä.

Pe 22.9. klo 17 ISKO2 srk-keskuksen luentosalissa.

Isabella Maria-Mirella Rosalina Uusitalo.

Lilja Maria Wilhelmiina Outakorpi.

Mon Sep 11 11:43:43 EEST 2017