Nakkilan seurakuntatiedot 7.-17.9.2017

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Syyskauden yhteisstartti.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18.30 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa. Tule rohkeasti mukaan laulamaan!

klo 10 Messu kirkossa, kirkon 80-vuotisjuhlamessu. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Keijo Rainerma, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Pirkko-Liisa Metsäranta-Viljanen, Heli Mäkelä, Liisa Pohjonen ja Satu Salo, musiikkiryhmä: Kirkkokuoro ja päiväkuoro, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien Annika Utriaisen ja Ulla Tuovisen työn tukemiseen.

klo 11.30 Kirkon 80-vuotisjuhla srk-kodin salissa. Keittolounas ja kahvit.

klo 12.30 Kirkon 80-vuotisjuhla kirkossa.

klo 13 Päiväpiiri vanhustentalon kerhohuoneessa. Mukana Liisa Pohjonen.

klo 17 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho, retki Tervasmäen laavulle.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Miesten piiri srk-kodin olohuoneella.

klo 10 Perhekerho, retki Tervasmäen laavulle.

klo 14 Raamattuiltapäivä srk-keskuksen salissa. ”Laulujen unohdettu sanoma”. Kahvitarjoilu. ”Suurin niistä on rakkaus”. Opettaa pastori, teologian tohtori Juho Sankamo SRO:lta. Seurakunnasta mukana Satu Salo ja Pasi Nieminen.

klo 17 Tuomasmessu srk-keskuksen salissa. Liturgi: Heli Mäkelä, saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kirkolliseen työhön suomalaisten parissa ulkomailla ja kansainväliseen diakoniaan Suomen satamissa Suomen Merimieskirkon kautta.

klo 18 Kunnan ja seurakunnan yhteistyössä järjestämä, kaikille avoin yleisöluento aiheesta muisti Lyydia Puttonen – salissa. Tilaisuudessa luennoi Keski-Satakunnan kuntayhtymästä Terhi Holmström ja Muistiluotsista Minna Reunanen kertoo Muistiluotsin toiminnasta.

klo 13 Syyskirppis ja myyjäiset srk-kodin salissa. Nyt on aika tyhjentää nurkat ylimääräisestä tavarasta tai lähteä etsimään juuri sitä kaivattua vaatetta/lasiesinettä tmv. Tilaa on myös syksyisille herkuille ja käsitöille. Syyskirppis ja myyjäiset ovat paikka myyjille ja ostajille. Voit varata itsellesi myyntipaikan (5€/pöytä) srk-kodin alapihalta (myyntiä omasta peräkärrystä) tai srk-kodin salista (pöytäpaikka). Myyntipaikkoja voi tiedustella ja varata: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513. Paikkamaksujen, kahvion ja seurakunnan myyntipisteen tuotto käytetään lähetystyöhön. Kahvio on avoinna. Tervetuloa myymään ja/tai ostamaan!

DIAKONIA

Omaishoitajien valmennuskurssi: Ovet valmennus srk-keskuksen salissa. Ilman omaishoidon tukea omaistaan hoitaville tarkoitettu Ovet-valmennuskurssi neljänä peräkkäisenä tiistai-iltapäivänä 12.9., 19.9., 26.9. ja 3.10. Ilmoittautumiset ja tiedustelut vapaista paikoista kunnan kotipalveluohjaaja Marita Mäenpäälle 31.8. mennessä p. 044 7475 855.

To 7.9. klo 18 Nuortenilta Vernerissä.

To 14.9. klo 18 Nuortenilta Vernerissä.

Pe 15.9. klo 16 ISKO1 Vernerissä.

Pe 15.9. klo 18 Nuorten kahvila Vernerissä.

Aulis Keijo Kivelä 81 v.

2017-09-04 11:57:14.0