Nakkilan seurakuntatiedot 31.8.-10.9.2017

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Heli Mäkelä, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Kristilliseen nuoriso- ja opiskelijatyöhön Kansan Raamattuseuran kautta.

klo 13 Omaishoitajat kokoontuvat srk-keskuksen salissa. Mukana Liisa Pohjonen.

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. ”Uudestisyntymisen ihme”. Illan aiheesta opettaa Satu Salo. Kahvitarjoilu.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Lasse Vappula, musiikki: Anna Tasala.

klo 15 Lähetyspiirin syysstartti srk-keskuksen salissa. Suunnitellaan lähetyspiirin syyskauden toimintaa, seurakunnasta mukana Lasse Vappula ja Heli Mäkelä.

klo 10.15 Lasten aamukirkko kirkossa. Seurakunnasta mukana Satu Salo ja Anna Tasala.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Heli Mäkelä, musiikki: Anna Tasala.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Lähetysilta srk-kodin salissa. Kansanlähetyksen nimikkolähetit Koskiset kertovat Etu-Aasian työn terveisiä. Satakunnan Kansanlähetyksestä mukana piirityöntekijä Marja Mattila. Seurakunnasta mukana Heli Mäkelä. Alkukahvit.

klo 18 Rukouspiiri srk-keskuksen kahviossa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Syyskauden yhteisstartti.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset kirkossa.

klo 18.30 Tuomaskuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa. Tule rohkeasti mukaan laulamaan!

klo 10 Messu kirkossa, kirkon 80-vuotisjuhlamessu. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Keijo Rainerma, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Pirkko-Liisa Metsäranta-Viljanen, Terttu Mikola, Heli Mäkelä, Liisa Pohjonen, Satu Salo ja Tuula Vähä-Vahe, musiikkiryhmä: Kirkkokuoro ja päiväkuoro, kolehti: Suomen Lähetysseuralle Nakkilan seurakunnan nimikkolähettien Annika Utriaisen ja Ulla Tuovisen työn tukemiseen.

klo 12 Kirkon 80-vuotisjuhla srk-kodin salissa. Ruokailu ja päiväjuhla.

klo 18 Kunnan ja seurakunnan yhteistyössä järjestämä, kaikille avoin yleisöluento aiheesta muisti Lyydia Puttonen – salissa. Tilaisuudessa luennoi Keski-Satakunnan kuntayhtymästä Terhi Holmström ja Muistiluotsista Minna Reunanen kertoo Muistiluotsin toiminnasta.

DIAKONIA

Omaishoitajien valmennuskurssi: Ovet valmennus srk-keskuksen salissa. Ilman omaishoidon tukea omaistaan hoitaville tarkoitettu Ovet-valmennuskurssi neljänä peräkkäisenä tiistai-iltapäivänä 12.9., 19.9., 26.9. ja 3.10. Ilmoittautumiset ja tiedustelut vapaista paikoista kunnan kotipalveluohjaaja Marita Mäenpäälle 31.8. mennessä p. 044 7475 855.

To 31.8. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. Nuorisotyön syysstartti.

Veijo Erik Uolevi Laine 72 v.

2017-08-28 11:08:06.0