Nakkilan seurakuntatiedot 27.7. - 6.8.2017

Ti 8.8. Vanhemman väen leiripäivä Merimaassa. Lähtö klo 8.45 srk-keskuksen yläpihalta, paluu n. klo 19.30 samaan paikkaan. Bussi ajaa vanhustentalon, Emmanhovin ja vanhan Porintien kautta. Leiripäivässä mahdollisuus saunomiseen ja uintiin. Päivän hinta 30 €. Ilmoittautuminen keskiviikkoon 2.8. mennessä Lasse Vappulalle p. 044 4866 512. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita erityisruokavaliosta ja mistä tulet kyytiin.

Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto ovat suljettuina tiistaina 8.8.2017 ja keskiviikkona 9.8.2017. Sisäilmaongelmien vuoksi kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto siirtyvät väistötiloihin seurakuntakeskuksen asunto-osaan.  Sisäänkäynti yläpihan puolelta.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Puhuja: Heli Mäkelä, musiikki: Ilkka Liuskallio, laulukirja: Kauneimmat hengelliset laulut.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Heli Mäkelä, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Seurakuntien tekemän nuorisotyön tukemiseen Nuorten Keskuksen kautta.

klo 18 Ilta runojen ja virsien parissa Hormiston rukoushuoneella. Kahvit lähetystyön hyväksi. Seurakunnasta mukana Heli Mäkelä ja Pasi Nieminen.

klo 9 Aamurukouspiiri kokoontuu srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Hyppingillä. Puhe: Satu Salo, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 13.30 Sanan ja sävelen hartaus Keinustoolissa. Puhe: Satu Salo, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 18.30 Kesäillan hartaus srk-kodin salissa. Puhuja: Satu Salo, musiikki: Pasi Nieminen, laulukirja: Lasten virsi.

klo 10 2. rippileirin konfirmaatiomessu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Pasi Nieminen, avustamassa: Kai Korpi, Liisa Pohjonen ja Satu Salo, kolehti: Gospelkonsertin järjestämiseen 2018 Nakkilassa oman seurakunnan kautta.

klo 16 Kouluun siunaaminen ensimmäiselle luokalle meneville kirkossa. Tervetuloa kirkkohetkeen saattelemaan ekaluokkalaisia koulutielle siunauksin ja rukouksin. Tilaisuuden jälkeen on kahvihetki srk-kodin salissa. Mukana Satu Salo, Heli Mäkelä ja Pasi Nieminen.

To 3.8. klo 18 Nuortenilta Vernerissä.

2017-07-24 11:55:17.0