Nakkilan seurakuntatiedot 24.5.-4.6.2017

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Päiväkerhojen kevätkirkko kirkossa.

klo 19 Päiväkuoron ja kirkkokuoron yhteisharjoitukset Helatorstain jumalanpalvelukseen kirkossa.

klo 12 Helatorstain sanajumalanpalvelus, torikirkko Nakkilan torilla. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi ja Pirkko-Liisa Metsäranta-Viljanen, musiikkiryhmät: lapsikuoro, päiväkuoro ja kirkkokuoro, kolehti: Lapsityölle, erityisesti Luukkaan evankeliumiin pohjautuvan, lapsille suunnatun Jeesuksen jäljillä – elokuvadvd:n jakamiseen lapsiperheille Kansan Raamattuseuran kautta. Hernekeittolounas soppatykistä jumalanpalveluksen jälkeen.

klo 18 Isosten siunaaminen srk-keskuksen salissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, avustamassa: Kai Korpi ja Liisa Pohjonen.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Heli Mäkelä, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Raamattujen ja Uusien testamenttien painattamiseksi ja jakamiseksi koululaisille ja sotilaille, sekä hotelleihin, vankiloihin ja sairaaloihin Suomessa ja Thaimaassa Suomen Gideonien kautta.

klo 18.30 Kesäillan kappelihartaus kappelissa. Puhuja: Mari Vuorinen, musiikki: Pasi Nieminen.

klo 10 Alakoulujen kevätjumalanpalvelus kirkossa. Mukana Lasse Vappula, Satu Salo, Pirkko-Liisa Metsäranta-Viljanen ja Pasi Nieminen.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Ilkka Liuskallio, kolehti: Lähetystyöhön Suomen Lähetysseuran kautta teemalla: ”Rakennamme yhdessä rauhaa ja sovintoa”, kolehti käytetään Lähi-idän rauhan ja sovinnon työhön.

RETKI 6.6.2017

Tiistaina 6.6.2017 Hormiston lähetyspiirin järjestämä kaikille avoin ”kotiseuturetki” Noormarkusta usean tutustumiskohteen kautta Säkylään. Lähtö Hormiston rukoushuoneelta klo 8.45, torin pysäkiltä klo 9. Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Tuula Birkstedt p. 0405314622.

To 1.6. klo 18 Nuortenilta Vernerissä.

Eija Tuula Irmeli Kivioja 71 v.

Toivo Johannes Häkli 80 v.

2017-05-18 15:21:48.0