Nakkilan seurakuntatiedot 18.-28.5.2017

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Keittolounas.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Pasi Nieminen, kolehti: Kirkkopäivien järjestämiseen, kolehti käytetään yhteisen kohtaamisen ja rakentavan vuorovaikutuksen mahdollistamiseksi Kirkkopäivillä Kirkkopalveluiden kautta. Jumalanpalveluksen jälkeen kunniakäynti sankarihaudalla, kunnianosoitukset ja seppeleen lasku, puhe: Tuula Vepsäläinen. Juhlavuoden ”Suomi 100 vuotta” kuusen istutus.

klo 9 Aamurukouspiiri kokoontuu srk-kodin olohuoneella.

klo 13 Ehtoollishartaus vanhustentalon kerhohuoneella. Seurakunnasta mukana Lasse Vappula ja Ilkka Liuskallio.

klo 18 Naisten raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Lähetyspiiri Hormiston rukoushuoneella.

klo 18.30 Tiistain raamatturyhmä srk-kodin olohuoneella.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 Päiväkerhojen kevätkirkko kirkossa.

klo 19 Päiväkuoron ja kirkkokuoron yhteisharjoitukset Helatorstain jumalanpalvelukseen kirkossa.

klo 12 Helatorstain sanajumalanpalvelus, torikirkko Nakkilan torilla. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Kai Korpi ja Pirkko-Liisa Metsäranta-Viljanen, musiikkiryhmät: lapsikuoro, päiväkuoro ja kirkkokuoro, kolehti: Lapsityölle, erityisesti Luukkaan evankeliumiin pohjautuvan, lapsille suunnatun Jeesuksen jäljillä – elokuvadvd:n jakamiseen lapsiperheille Kansan Raamattuseuran kautta. Hernekeittolounas soppatykistä jumalanpalveluksen jälkeen.

klo 18 Isosten siunaaminen srk-keskuksen salissa. Liturgi: Lasse Vappula, saarnaaja: Satu Salo, avustamassa: Kai Korpi ja Liisa Pohjonen.

klo 18 Pieni iltasoitto kirkossa. Hiljenny hetkeksi ehtookellojen aikaan, urkumusiikin soidessa.

klo 10 Messu kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Heli Mäkelä, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Raamattujen ja Uusien testamenttien painattamiseksi ja jakamiseksi koululaisille ja sotilaille, sekä hotelleihin, vankiloihin ja sairaaloihin Suomessa ja Thaimaassa Suomen Gideonien kautta.

HAUTAKIVIEN OIKAISUPÄIVÄ

Tiistaina 23.5.2017 klo 9-15 Nakkilan hautausmaalla. Omaisia kehotetaan oikaisemaan kallistuneet hautakivet. Seurakunnan työntekijät ovat paikalla antamassa apua ja opastusta. Seurakunnalta saa työkalut, hiekan, mullan ja nurmikonsiemenet. Kahvit klo 11 srk-kodilla. Normaalikokoisten tavallisten kivien oikaisuja voi tilata seurakuntapuutarhurilta p. 044 4866 532. Isokokoisten, kynttiläaukollisten tai reiällisellä pohjakivellä varustettujen hautakivien oikaisut pyydämme omaisia teettämään kiviliikkeillä.

RETKI SASTAMALAAN 28.5.2017

Lähtö srk-keskuksen pihasta klo 9.30 ja paluu n. klo 18. Retken hinta on 20€. Ohjelmassa Messu Karkun evankelisella opistolla, lounas sekä vierailemme Anneli Keinonen Oy:ssä ja Eliisa Marjaanassa Keikyällä. Luvassa on esittelyjä, verstaskierros, pajateatteriesitys ja ostosmahdollisuuksia sekä kahvit. Tiedustelut ja ilmoittautumiset 18.5. mennessä Sadulle: satu.salo@evl.fi tai 044 4866 513.

RETKI 6.6.2017

Tiistaina 6.6.2017 Hormiston lähetyspiirin järjestämä kaikille avoin ”kotiseuturetki” Noormarkusta usean tutustumiskohteen kautta Säkylään. Lähtö Hormiston rukoushuoneelta klo 8.45, torin pysäkiltä klo 9. Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Tuula Birkstedt p. 0405314622.

To 18.5. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. ”Taivaspassi”.

Urho Vihtori Laaksonen 81 v.

Mirja Kyllikki Karhiniemi 82 v., Ulvilan seurakunnasta.

2017-05-15 11:58:50.0