Nakkilan seurakuntatiedot 30.3.-9.4.2017

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Lapsen kanssa reissulle, Tuula.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18 L10T – jatkoilta kurssin käyneille srk-keskuksen luentosalissa. Mukana Satu Salo.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 10 Sanajumalanpalvelus kirkossa. Liturgi ja saarnaaja: Lasse Vappula, kanttori: Anna Tasala, kolehti: Turun Arkkihiippakunnan sisarkirkon työlle El Salvadorissa.

klo 9 Aamurukouspiiri srk-kodin olohuoneella. Mukana Mari Vuorinen.

klo 18 Teemailta srk-keskuksen luentosalissa. Mukana Satu Salo.

klo 13 Käsityöpiiri srk-kodin olohuoneella.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Hyppingillä. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Ilkka Liuskallio.

klo 17 Keva-kerho Arantilankodossa. Mukana Mari Vuorinen.

klo 17.30 Perheiden ”Leikkien” – lelukutsut srk-keskuksen salissa. Esittelyä aikuisille, lapsille omaa puuhaa, yhteinen evästuokio (omat mukit ja eväät mukaan) ja lopuksi kynttilähetki. Seurakunta tarjoaa kahvia, teetä ja mehua.

klo 13.30 Ehtoollishartaus Keinustoolissa. Puhe: Markku Järviö, musiikki: Anna Tasala. Hartauden jälkeen seurakunnan diakoniatyö tarjoaa kahvit. Mukana myös Mari Vuorinen.

klo 17 Lapsikuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 10 Perhekerho srk-keskuksen luentosalissa. Pääsiäisaskartelua.

klo 12.30 Torstaikerho srk-keskuksen salissa. Vieraana DIA-siivouksesta Marjo Hartikainen ja kumppanit. Kahvitarjoilu.

klo 14 Päiväkuoron harjoitukset srk-keskuksen luentosalissa.

klo 18.30 Kirkkokuoron harjoitukset srk-keskuksen salissa.

klo 12–14 Pääsiäismyyjäiset ja kirppis lähetystyön hyväksi srk-kodilla. Pöytävaraus 5 € lähetystyölle ja myynnin tuotto myyjälle itselleen. Ilmoittautumiset kirkkoherranvirastoon p. 02 537 9300 tai nakkila.seurakunta@evl.fi ja tiedustelut kirkkoherra Markku Järviö p. 044 4866 511. Tarjolla käsitöitä, askarteluja, kirppistavaraa, leivonnaisia, arpoja ja kahvila. Tervetuloa myymään ja/tai ostamaan!

klo 15 Sanajumalanpalvelus srk-keskuksen salissa, Mukulamessu. Liturgi: Markku Järviö, saarnaaja: Satu Salo, kanttori: Anna Tasala, avustamassa: Terttu Mikola ja Tuula Vähä-Vahe, musiikkiryhmä: lapsikuoro Laululintuset, kolehti: Lähetystyöhön Suomen Lähetysseuran kautta teemalla ”Puolustamme syrjittyjen ihmisarvoa ja – oikeuksia”. Kolehti käytetään syrjäytettyjen kanssa tehtävään työhön.

To 30.3. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. ”Ilmestys”.

To 6.4. klo 18 Nuortenilta Vernerissä. Kärsimys.

Toivo Herman Hyden 89 v.

Urpo Aulis Ilmari Aalto 80v.

2017-03-27 11:33:01.0